...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

fredag 26. november 2010

Stappfull butikk - vi er klare for julegate åpning Søndag 27. desember 2010

Studio Kampen flommer over av vakre varer. Vi er julepyntet, med romantisk håndlaget julepynt som også er til salgs, og vi har fylt opp kakeboksene med hjemmebakte pepperkaker til alle besøkene - så kom og besøk oss!

Vi så mye nydelig i butikken! Nora har fått inn noen helt fantastiske keramikk krus fra ! Og fine, rimelige salatbestikk, myke puter og kule smykker er det der som alltid. Mine vesker og mobiletui er det masser av - og i tilegg fikk jeg 2 fulle bokser stapp fulle av de nydeligste boller, delikate te kopper og skåler, tebokser og mye mer - alt fra Japan.

  Foto lånt fra Miya Company

Og om ikke det er nok har jeg også fått inn et helt nytt produkt kalt Chalk Labels. Det er klistrelapper til og klistre på bokser, glass - hva du vil - du kan skrive og tegne på dem med kritt også vaske det vekk med en fuktig klut og skrive igjen. Akkurat som en vandelig tavle! Jeg har også tatt dem inn i større format som kan klistres på veggen og gir deg en tavle for f.eks. barnerommet.

Foto lånt fra Braden Grace

Minner på at jeg mer enn gjerne supplererer med informasjon og sender ting til deg i posten om det ser noe du liker. Internetbutikk kommer på nyåret, men det er lenge og vente og vareutvalget skifter.... så ser du noe du liker send meg en melding så fikser vi det!
 
Foto lånt fra Braden Grace

- og jeg har jo helt glemt og nevne at vi nå selger ToveLove sine håndlagede brosjer som eneste faste utsalgsted. (De gjør også noen gjesteopptreden på markedet på Blå) Bare brosjene er verdt og komme innom for en titt, hver eneste en er et unikt lite kunstverk.

 Foto lånt fra ToveLove

Appellerende Design har også fyllt på med nye farger av sine deilige varme håndhekklede luer, perfekte for vinterkulda.

Foto lånt fra Appellerende Design

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar