...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

tirsdag 7. desember 2010

NY MASKIN!

Min aller kjæreste mann har sett meg hale og bære symaskinen frem og tilbake til studio i hele høst. Riktignok er det ikke så langt, men tung er den. Og siden den snart er 20 år gammel er jeg også litt engstelig for hvor mye den tåler.

Mannen har oppfordret meg mange ganger om å gå til innkjøp av en ny maskin, men som nystartet tør jeg ikke gjøre et slikt innhogg i et allerede minimalt budsjett. Så da jula nærmet seg tok han kontakt med resten av familien, også spleiset de på et nytt vidunder til meg! (Jeg fikk lov til og velge maskin selv.) For en fantastisk mann og utrolig familie jeg har!!!!!

Jula kom dermed tidlig til The Yooniverse Studio i år. Og maskinen er rett og slett helt utrolig! Ikke et vondt ord om den gamle, som nå har fått et permanent hjem hos Studio Kampen, men denne er rett og slett en drøm. Ingen risting, skrangling og høye lyder. Det er rett og slett symaskinenen Rolls-Royce!

At Jack the Samurai cat ser ut til og like maskinen nesten like godt som meg er et lite problem. Men vi blir nok enige om en fordeling av bruk etterhvert....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar