...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

søndag 7. november 2010

De første stoffene er kommet!

Ja, det er vel ikke helt sant. For er det noe det er mye av hos Studio Kampen er det fargerike stoffer. Men jeg har fått så mye hyggelig og positiv tilbakemelding på stoffene jeg bruker at jeg har bestemt meg for og selge noen av dem som metervare også. Jeg får inn ca. 20 forskjellige før jul helt sikkert, men ventetiden er lang siden de kommer helt fra Amerika. Så gleden var stor da da de meldte sin ankomst. Jeg ble jo litt lang i maska da det bare var 4 ruller, men det er jo en begynnelse. Og resten  ble lovet meg innen et par uker. Så da er det jo bare og smøre oss med enda litt mer tålmodighet.

Nå har jeg bare klart og ta bilde av et av dem, så nå blir vel dere som venter like spent som meg litt lange i maska også. Jeg beklager!! Dagene i Studio går så forferdelig fort, så det forsvant litt i bakleksa. Men i dag ble de to første meterne solg til en dame som skulle sy kjole. Jeg ble grønn av misunnelse og kjempe imponert. En slik kjole vil jeg også ha! For sjekk det stoffet!

Enda flere kule, fargerike, unike og vakre stoff er på vei til Studio Kampen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar