...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

tirsdag 9. november 2010

Flere nye stoff

Her kommer bilder av flere stoff vi nå har til salgs i metervare hos Studio Kampen.
Dette stoffet bærer jeg allerede rundt på en vaske av, men jeg går ikke lei det. Og lilla er jo litt advent også er det ikke? Jeg tenker kjole hadde vært supert. Anyone up for the task?

Dette stoffet er en del av samme serie som stoffet ovenfor. Serien heter "Botanica" by Lourdes Sanchez. Myke, vakre puter tenker jeg her.... Hva tror du?
Dette stoffet skriker skjørt til meg, A linje formet med lommer. Jeg elsker valmuer! Ikke overraskende heter det "Poppy Lane" by Alice Kennedy. 

Alle stoffene er produsert av Timeless Treasure Inc. og er å få kjøpt hos Studio Kampen. Og bor du langt borte så kan jeg godt sende det i posten til deg også. Bare sende en melding og si hvor mye du vil ha. Jeg selger stoffene i kvanta på 1/2 meter og oppover. Kr. 150 per meter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar