...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

tirsdag 23. november 2010

Rislamper og bankbokser

For dere som ikke følger meg på facebook legger jeg ut noen bilder av de skjønneste rislampe skjermene vi har fått inn. Og jeg har bestilt flere, for de er veldig populære.

Den prefekte lampe for et jenterom....

En pust av sommer mitt på vinteren.
 Min favoritt, gir et utrolig varmt og hyggelig lys. Allerede utsolgt...men jeg venter flere inn om en ukes tid....

 Gamle danske bankbokser skjuler rot og verdisaker med stil. De måler  27.5 cm x42.5 cm og er 5 cm eller 8.5cm høye. De er utrolig flotte, og jeg har allerede sikret meg en selv! Om du vil ha en før jul - eller trenger en julepresang til den som har alt må du være rask, for de går fort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar