...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

fredag 4. mars 2011

Kan glasset bli for fullt?

Jeg er nok ikke alt for flink til å begrense meg. Jeg vil så mange ting, og resultatet er at jeg starter veldig mange prosjekt på en gang. Her er de to siste.

 Glass er et spennende materiale, og i det siste har jeg vært mer en litt fasinert. Jeg fant disse utrolig vakre håndblåste glassperlene og bare måtte ha dem.
 Da de endelig var i mitt eie begynte jeg og tenke på hva jeg skulle gjøre med dem. Det måtte bli noe så perlene virkelig fikk vist seg frem, altså smykker. Så da var det på tide og lære seg noe nytt igjen...
Og nå kan både dere og jeg smykke oss med de nydeligste fargede, gjennomsiktige glassperler. Når solen skinner gjennom dem mister jeg nesten munn og mæle så vakre er de! Jeg har lagd noen få av hver farge, og har lagt ut ett par av hver av dem i nettbutikken og hos Studio Kampen.

Jeg har alltid følt meg tiltrukket av svunne tiders pin up damer. Jenter fra den tiden hvor jenter virkelig hadde klasse og stil. Disse glassmagneten ble til fordi det var det perfekte medium og vise frem damene på; delikat, lekkert og yndig.

Magnetene har ekstra sterk magnet og får godt feste på flater med magentmaling eller på kjøleskapet hvor den holder på flere ark på en gang.


Selvfølgelig det jo ikke bare være damer, vakre blomster og små bilder er også bra. Jeg selger dem i sett av 4 montert på et lite brett av gjennbrukspapp i en cellofanpose. Du får dem i nettbutikken og hos Studio Kampen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar