...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

søndag 20. februar 2011

Det snør det snør tiddelibom... og snart er det sommer?

Det snør, det snør, tidelibom. Men jeg lengter etter sol, varme og lyse dager mens jeg sitter og arbeider. Dermed sydde maskinen disse hodetørklene nesten helt av seg selv mens jeg sitter og drømmer: Jeg ser meg selv sittenede på et solvarmt svaberg med ett av disse på hodet, måkeskrik, kald hvitvin og reker.... Noen andre som gleder seg til sommeren?

Hodetørklene er sydd av retro sengetøy, vasket (vi later som; tørket i solgangsbrisen) og strøket. Det er strikk i nakken så tørklet vil passe de fleste. Bare prøv!



En dag skal jeg finne en mer villig modell til vise frem produktene mine også....

Disse skal til Nordvestpasasjen i Tvedestrand by. Kanskje dukker det noen opp hos Studio Kampen og i nettbutikken til The Yooniverse Studio også? (Hvertfall etterhvert.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar