...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

torsdag 31. mars 2011

En god idé

 Dette bildet kjøpte vi

Før man vet order av det skjer det nye ting. I forgie uke nevnte min aller kjæreste at han kjente en arkitekt fra Japan som solgte bilder han tegnet til støtte for barn i Japan, kanskje vi skulle kjøpe ett? Med bildene hans lagt ut på facebook var det lett gjort, hvertfall etter at vi klarte og bli enige om hvilke bilde vi skulle kjøpe. Det var ganske mange bilder og de tiltalte meg som både arkitekt og katteier.


Det ble avtalt med Kazuhiko som kunstneren heter, at han skulle stikke innom Studio Kampen med bildet førstkommende helg. Lørdag kom og Kazu i følge med sin kone Masako kom som avtalt.

Det var da jeg fikk den super ideen! (Her er Tae-Young og jeg litt ueninge igjen, iht. ham var det ham som fikk den supre ideen og plantet den i mitt hode.) Men uansett føltes det da jeg stod der som om jeg fikk en god ide... og jeg spurte Kazu om han kunne være interessert i og stille ut og selge bildene hos oss på Studio Kampen som støtte til barn i Japan.

Vår utstilling med de vakre fotografiene til Erlend Sæverud skal avsluttes 1. april og partneren min Nora er alltid med på  en god ide - og ikke minst klar for å støtte en veldig god sak. Så som sagt så gjort.

Utstilling blir det, med åpning lørdag 2. april kl 13.00. Bildene skal henge ut hele april. Og etter flere forespørsler skal trykk av bildene også selges fra nettbutikken. Aftenposten lokalt og Østkantavisa er kontaktet og stiller forhåpenlighvis opp for og hjelpe oss å spre ordet.

Nå gleder jeg meg veldig veldig! Det føles veldig, veldig godt og kunne gjøre noe. Selv om jeg nok har tendenser til å bli litt overivrig. Det er tross alt Kazu som gjør arbeidet her, men jeg gleder meg veldig til og hjelpe med og selge de morsomme bildene hans!

Hjelp oss du også!


Alle bildene er lånt fra  Kazuhiko Yamada og er en del av samlingen av bilder og trykk som vil bli solgt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar