...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

søndag 20. mars 2011

If you can't beat them, join them!

 

Jeg vet at selv om sola bare såvidt har tittet frem med noen varmene stråler så blir jeg overivrig klar for sommer. Jeg "måtte" jo ha solbriller på i dag, og det er vel et sikkert tegn at sommeren er rett rundt hjørnet....???!!!


Og for en stund siden bladde jeg gjennom de digitale bildene våre. Det er noe jeg sjeldent gjør, men jeg har en mann som er veldig flink til og laste opp, laste ned, sortere og organisere våre digitale bilder. (Lucky me ;) Hvertfall fikk jeg øye på noen bilder av glassmaneter jeg tok i et akvarium for flere år siden. Maneter er faktisk veldig, veldig vakre - så lenge man slipper og svømme rundt i dem!

Så det er ideen bak sommerens smykker: If you cant´t beat them, join them: The Jellyfish Jewelery line.


Og jada, jada, jeg vet det er lenge til sommeren, og jeg burde antagelig presentere dem på et litt mer taktisk tidspunkt. Men jeg blir så barnslig overivrig, det er NÅ det er gøy, det er nå de første smykkene ble ferdige, og til sommeren kan det jo hende jeg har en helt annen og ny ide..?


Jeg lager dem som ringer med justerbar vidde, øredobber og halsmykke. Sett eller hver for seg. Nyt sola!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar