...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

søndag 10. april 2011

Easy as sunday morning...

Jeg elsker og være i butikken! Hver dag er forskjellig fra den forgie og nye ting skjer hele tiden. (Og jeg er full av klisjeér som vandlig, noen ting forandrer seg ikke...)

På fredag kom det inn enn hyggelig dame som gjerne ville ha et par av knappeøredobbene til et foto shoot for klærne sine.

Hun er klesdesigner og har akkurat flyttet inn ved siden av Kampen Bistro. I tillegg spurte hun pent om hun også kunne få låne en av de super-kule-god-samvittighet Escama veskene vi selger.
Det sa jeg selvfølgelig ja til. Super spennende og glamorøst og ha mine ting med på et ordentlig fashion photo shoot. Jeg lover å holde dere oppdatert. Imens kan dere ta en titt på hjemmesidene til klesdesigneren Wiola. http://www.wiola.no

Kazu´s kule bilder selger som varmt hvetebrød. Det er nesten overveldene hvor flinke folk er til og støtte opp om gode ting! Dessuten får man jo også et flott bilde, så det er virkelig en vinn - vinn situasjon. Og det er en utrolig takknemlig jobb å selge bildene! Vi har studio steng mandag og tirsdag, men bildene er tilgjennglig på nettbutikken. www.theyooniversestudio.no
Her er siste bilde ut, det heter Kattekraftverk:



 I dag var det så fint ute at jeg kunne ha døren i studio åpent på vidt gap hele dagen. Og masse mennesker på søndagstur stakk nesa innom. Fantastisk hyggelig dag og fantastiske mye hyggelige mennesker! Ha en fortsatt god søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar