...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

torsdag 6. januar 2011

Gamle muligheter!

 Blonder både inni og uttenpå

 Nytt år og nye muligheter heter det visst....og siden jeg simpelthen elsker en god klisjé må jeg jo gripe annledningen og ta den i bruk.

Men for min del vil jeg helst bruke tid på de gamle mulighetene i år. Det oppstod så mange nye i fjor, og det var herlig, vindunderlig og utrolig skummelt - alt på en gang. I år vil jeg gjerne få ta et bedre tak på disser mulighetene og etablert dem litt...  gjort dem mer permanente om dere skjønner hva jeg mener?

Kanksje jeg er litt rar, men gamle telefonstolper en vinterdag kan være utrolig flott!

Vinteren er virkelig over oss og det ser ikke ut som den slutter snart heller. Vi hadde en nydelig, romantisk og fantastisk julete jul på landet som vandelig. Det er et virkelig winter-wonderland der ute. Legger ut noen bilder derfra og håper på den måten og kunne skyve vinteren litt bort. (Noen som begynner og glede seg til våren snart?)

I år er det gamle muligheter som gjelder!

Et vindu av muligheter...eller det var kanskje ikke sånn det var...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar