...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

tirsdag 21. desember 2010

God jul og et spennende nytt år til deg,meg og alle andre!



Sitter her i Studio Kampen, siste dag før juleferie og et nytt år. Studio Kampen har åpent også i morgen og lille juleaften. Men jeg tar ferie etter i dag.

Det er faktisk helt utrolig at jeg sitter her i dag i eget studio/ butikk omgitt av vakre ting i et lyst og trivelig rom med store vinduer mot parken. Jeg må jo være verdens heldigste lille julegris?

Dette året har vært fullt av godt og vondt. Mest godt heldigvis. Og mye bra og spennende kan komme ut av kjipe ting også viser det seg. 

Så tusen takk til familie, venner, naboer, Nora min partner, Kampen beboere og alle dere andre som kommer innom oss. Det er rart og fint og tenke på at det kommer til og ligge mange pakker fra Studio Kampen og The Yooniverse under juletrærne i år.

God jul - og jeg gleder meg til et nytt år sammen med dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar