...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

onsdag 19. januar 2011

Januar stille...

 Endelig en computer sleeve til meg selv også. Dårlig reklame å gå rundt med et stygt, slitt og grått cover.

Stille januar, måneden alt som har utsatt skal bli gjort. I januar da skal jeg virkelig komme inn i treningsrutinene igjen, jeg skal jobbe med The Yooniverse Vintage line, og internetbutikken skal opp, og stoff lageret skal sorters, og konserter og nye utstillinger skal arrangeres - og sist men ikke minst - nye ideer skal utprøves. Så kanskje januar ikke blir så stille allikevel?

I mellomtiden spiser jeg litt dragon fruit som jeg kjøpte på A markedet i går da Vyom var på hip hop. Det ser virkelig flott ut, i tillegg har den jo verdens kuleste navn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar