...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

onsdag 8. desember 2010

Bad og kjøkken

Det har vært mye Studio Kampen for tiden, men det er jo ikke bare der jeg har vært for tiden. Og for og være helt ærlig er det ikke helt liv lage for og leve av ENDA(!) heller, uansett hvor gøy det er. Men jeg har stor tillit til at lokalbefolkningen støtter opp om oss, så sammen med en webshop kommer det til og bli bra!

Dessuten er jeg jo arkitekt også.... sier jeg veldig ofte for tiden føles det som. Kanskje jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg etter 10 år i bransjen kan ha det så morsomt med andre ting også...?

Så denne høsten har jeg også holdt på med en total renovering av et bad og kjøkken i en leilighet på Sagene. Og nå 1. desember flyttet de tilbake inn. Jeg tror nok det har vært en strevsom prosess for beboerne som måtte flytte ut for en periode med to små barn, jobber, osv. Men for meg har det vært fantastisk moro!

Kostnader har dog vært en utfordring, og jeg skal innrømme at budsjette sprakk. Men entreprenøren har vært flink, effektiv og løsningsorientert. Så RM Bygg, jeg har ingen betenkligheter med og anbefale dere videre.

Utgangspunktet var et litt mørkt upraktisk kjøkken og en våtromsavdeling som var delt inn i en ganglignende vaskerom med to dører videre inn til toalett og dusjbad med linolium på gulvene og irrgrønne baderomsmøbler. Det kunne jo ikke annet enn og bli bedre.....  Det ferdige badet deres er jeg egentlig ganske misunnlig på....

... og kjøkkenet er blitt romslig, praktisk og lyst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar