...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

torsdag 18. mars 2010

Hva skjer a' bagera?

Dagene flyr urimelig fort. Spør meg selv hva jeg bruker tiden på her jeg går hjemme og slenger. Ja bortsett fra lunsjing med venniner, trening på Sats og litt sladring med naboene da. Jeg vet da sannelig hva jeg driver med jeg... Satte meg derfor ned for å oppsumere selv.



Det har jo blitt sydd litt da. Vesker og bleiemapper så langt, men en laptop sleeve og også nintendo ds etui er under planleggning. Det kan jo kanskje bli en grei bi-inntekt? Også er det jo fryktelig gøy da!

Jeg fikk stoff i posten i går, og det var rene juleaften! Nå klør det i fingrene etter å begynne.

Tone var innom og tok en titt på alle stoffene og bestilte en veske. Her er stoffene hun plukket ut. Er det ikke fine? Tar gjerne bestillinger av andre også...

Og jeg er jo som sagt en seriøs husmor - så oatmeal cookies med m&m blir bakt iblant. Disse var til vinterfestivalen på Kampen skole. Men det ble jo noen til oss her hjemme også da....
....og endelig fikk jeg gitt bort alt printer blekket vi hadde til de to printerne vi ikke har mere, men som jeg synes er for galt og kaste så derfor ligger det og slenger på hemsen i en pose istedetfor. En annnse på Facebooks "Oslo: gis bort, byttes, ønskes" og på Finn.no: "gratis" ordna det på et par timer.
Jeg har kost meg stort med å dyrke alfa alfa spirer i norgesglass på kjøkkenbenken også. Det er stor moro siden du nesten kan se dem gro! Også er det godt super godt også! På brødskiva med gulost for eksempel... Det tar ca. 3 dager og gro disse, kan anbefales!

Men nå må jeg løpe, har en lunsjavtale må vite!

1 kommentar:

  1. flinke flinke du! Jeg vil også gjerne bestille en veske:)

    SvarSlett