...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

torsdag 14. april 2011

Og vinneren er....

Jeg har faktisk helt glemt bort nettbutikk konkurransen min. Med alt som har foregått med utstillingen og det ene med det andre så har det nok sneiet innom i blant også forsvunnet i vrimlen oppe i hodet mitt igjen.

Men i dag fikk jeg endelig tatt meg sammen og revet opp en haug med små hvite lapper, skrevet nummer på dem og puttet dem i en bolle. Og da jeg kom på det igjen fikk jeg min håpefulle til og lukke øynene og trekke. Han - snill som han er - håpet at jeg vant, men det hadde vel strengt tatt blitt regnet som juks uansett, så mitt eget nummer var ikke engang tatt med.

Den heldige vinner av varer for kr 350 - fritt plukket fra nettbutikken er altså kunde registrert nr 19! Og det er Leticia Lobos! HURRA OG GRATULERER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar