...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

onsdag 9. februar 2011

Fort og gæli...

...er aldri helt bra lærte jeg da jeg vokste opp. Men kan det ikke også være litt morsomt, som en tur i berg og dalbane f.eks.? Bortsett fra at jeg ønsker intenst at turene må ende på toppen ikke i bunnen som det jo ofte gjør på berg og dalbane....hmmm.

Jeg har jobbet intenst med nettbutikken. Selv om jeg brukte en mal fra mystore.no har det skaffet meg adskillige flere grå hår. Men når det er sagt så er malen deres veldig grei, dvs. den skremte ikke vettet av meg da jeg begynte og bruke den. Det føltes som det var mulig og mestre det, og brukerstøtten var kjapp og saklig og føltes veldig til stede. Klapp på skuldra for det til mystore.

Jeg kunne selvfølgelig ønske meg litt mer layout muligheter, men det koster mer penger. Så da ble det med hvitt og enkelt hvertfall for nå.

Det og starte nettbutikk medfører mer en jeg hadde anelse om. F.eks. oppknytting til økonomiprogram, betalings muligheter, innføring i postens pakkepost alternativer osv. osv. Jeg kan ikke si annet en at det har vært meget lærerikt og berikende - for å se det fra den positive siden.

Jeg har fremdeles litt fin puss igjen og flere varer som skal legges ut og bilder som må tas. Men en liten fugl sang meg i øret om at Rom123 har en reportasje om meg, mitt hjem og oppstarten av Studio Kampen i det nye nummeret. - og det var jo fristen min for og ha ferdig nettbutikken....

Så da tok jeg sats i velkjent Mai stil og sa: Fort og gæli går det! Og dermed erklærer jeg nettbutikken theyooniversestudio.no for åpnet!

P.S. Nå håper jeg virkelig de ryktene om 123Rom er sanne, hvis ikke føler jeg meg bittelitte granne dum.... Men reportasjen den kommer den, før eller senere, det har jeg blitt lovet.

P.S.S. Og ikke glem at Studio Kampen arrangerer den første av helt sikkert en rekke intim konserter OG åpning av en ny fotoutstilling denne fredagen. I overimorgen faktisk! Flanell og Erlen M. Sæverud - vi gleder oss!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar