...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

søndag 4. desember 2011

Ny mark og pløye....eller no´sånt.

 Dag nr 2 på Designernes eget julemarked på DogA. Den siste måndten har mye av tiden gått med til produksjon for markedet. Øredobber, hårstrikk, mobiletui, forkler osv. osv. har formlig sprutet ut fra Studio Kampen og arbeidsrommet hjemme.
Hva skal jeg lage, hva kommer til å selge og hvor mye trenger jeg? Kommer det til å være hyggelige mennesker? Er de andre mye flinkere en meg? Får jeg en fin plass? Hva om jeg ikke selger noe?
Mange spørsmål og mange sommerfugler i magen. Hvordan kommer dette til å gå?
 Men nå er jeg her. Dagen i går var lang, men bra. Ting jeg ikke trodde ville selge solgte bra og omvendt. Men ALLE er kjempe hyggelige. Salget var bra i går og jeg har produsert mer en nok av alt. Puh...
P.S. For de av dere som ikke kunne kom hit, eller bedre.... vil ha mer - hold øye med epla butikken min epla.no/shops/yooniversestudio/ for håndlagede ting. Den vil bli oppdatert i løpet av noen dager med mange, mange nye ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar