...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

fredag 21. oktober 2011

Some things must end for other tings to start...


Ok, så er det offisielt... Jeg har grua meg fryktelig til å fortelle det.... men Studio Kampen stenger en gang i løpet av desember.

Vi har kost oss glugg ihjel der oppe, og det har vært virkelig fantastisk å få muligheten til å møte så mange av dere ansikt til ansikt i butikken.

Men vi slutter jo ikke, bare omstrukturerer. Hva betyr nå det da?? Vi elsker og brenner jo for alle de deilige tingene vi omgir oss med oppe i butikken, så vi tar med oss kremen av leverandører og starter opp et nytt firma under det klingene navnet Noma House. Noen av varene vil vi føre som agentur og noen vil bli produsert under vårt eget merke. Så mange av varene dere kjenner - og en del nye -  vil fortsatt bli tilgjennglig for dere, men fra andre butikker enn Studio Kampen.

Vi flytter ikke fra Kampen, vi elsker jo Kampen! Men vi får nye lokaler i Nordmannsgata 38, de vil fungere bedre til vårt nye behov. Og vi tar gjerne imot masse besøk!

Heldigvis har vi enda noen måndter igjen på hjørnet av parken og butikken er fremdeles full av nydelige varer! Jeg skal nyte hvert sekund der!

Men når det er sagt ser jeg frem til å slippe å sjonglere 4 forskjellige bedrifter/ prosjekter på en gang. Drift av butikk, arkitekt kontor, agentur og produksjon av The Yooniverse Studio´s egne produkter gjør hverdagen en smule hektisk iblant.

Nå hjelper det jo ikke at mannen farter frem (- og alt for lite tilbake føles det som) til Saudi Arabia for tiden. Husker ikke at jeg satte meg opp for 50% alene mamma noen gang. Men jeg må jo tydeligvis ha gjort det da... også er det alltid så super godt når han kommer hjem, så noen lyspunkt er det da.

Der sportet jeg vist litt av igjen.... Men husk, vi er her frem mot jul - og etter det - hold øynene åpne for Noma House!

1 kommentar:

  1. Skal prøve å ta turen, ser så fantastisk ut! Lykke til:)
    Også lurer jeg på om the Yooniverse kanskje har litt julepynt til butikken min..?

    x Juliane

    SvarSlett