...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

lørdag 23. oktober 2010

Taletrengt i kveld!

Mannen sover på sofaen, det er fyr på peisen, rødvin i glasset og en katt som stadig vekk må løftes vekk fra tastaturet. Jeg har for en gangs skyld ikke så lyst til og jobbe, så jeg sitter her og surfer, leser litt, kikker på bilder og koser meg.
 Kevin og meg i turistløypa

Da kom jeg over noen bilder jeg bar MÅ dele med dere. Da min aller kjæreste venn fra alle mine år i USA - Kevin fulgte meg fra San Francisco til New York - og er nå en meget suksess full intriør arkitekt for de rike og berømte i New York - oj, der snakket jeg meg litt bort gitt!

En koffert full av hemmeligheter...

Da Kevin var på besøk i høst skulle jeg si -  tok vi en tur til Sinsen Brukthall for og se om vi kunne finne noe gull i alt kråkesølvet. Jeg er jo som kjent svak for kråkesølv også, så jeg rasket med meg litt av det siste.

Riktignok ikke en lampe... og heller ikke en spark...

Har du ikke vært  på Sinsen Brukthall burde du ta deg en tur. Det får loppemarkedene til og blekne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar