...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

lørdag 23. oktober 2010

Som jeg allerede har sagt...

....skrev Østkantavisa om oss. Og nå sitter jeg her og tenker over medienes magi! Forgie helg datt det inn med folk som hadde lest om oss. Og her på torsdag kom det jammen meg en hyggelig herremann og hadde lest at jeg var arkitekt også. Så nå virker det som om det blir mer bakgårdsarkitektur på meg, og det gleder jeg meg virkelig til!

Men i første omgang er jeg veldig spent på julesesongen...og litt bekymret for resten av året. Selv om hver dag er en fryd og jeg elsker, elsker, elsker livet mitt - så må vi jo ha en viss inntekt for og leve.... Så det blir spennende og se om Nora og jeg kan få dette til og gå rundt i vår lille skattekiste av et studio.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar