...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

onsdag 25. august 2010

Jeg tror på skjebnen...eller er det skjebnen som tror på meg?

 Studio Kampen....eller var det Kampen Studio?


For her i sommer falt faktisk et helt ordentlig studio/ butikk lokalet rett i fanget på meg. Helt av seg selv!!! Ja nesten da...

Tusen takk til Nora som tenkte på meg - og også vil dele lokalet med meg! Takket være henne skal vi nå åpne butikk og studio sammen i Tante Guri's gamle lokaler rett ved parken her på Kampen. Det er et lite hjørnelokalet med store vinduer, masse lys og Kampen Park som nærmeste nabo.

Klyp meg i armen! Jeg kan nesten ikke tro at det er sant. Hver gang naboen spør hvordan det går og om vi snart flytter inn nå så - skvetter jeg til og tenker: "Hæ! Snakker hun til meg? Er det mulig? Jeg har min egen butikk og studio!!!" Ja bare det og skrive det ned her og nå får hjertet mitt til og banke fortere. ER DET VIRKELIG SANT? Hvordan skjedde det?????

Jeg skal prøve og fortelle hvordan jeg gikk fra og være deprimert, arbeidsledig og veldig forvirret til og nå skal flytte inn i et nydelig studio/ butikk sammen med en flott og kreativ dame.

For det er tydelig at det er meningen at The Yooniverse Studio skal skje. Maken til usikkerhet og vingling fra min side. Men allikevel faller bare bit på bit på plass av seg selv. Ja ikke helt av seg selv da kanskje, men for det meste er det ikke meg selv jeg kan takke for det.

Ja, hadde det ikke vært for disse naboene mine igjen - de er verdens beste - intet mindre! De heier meg frem og oppmuntrer meg over en lav sko - og de er også noen av mine beste kunder - ja, så hadde hvertfall ingenting skjedd.

Og Facebook må nok ha litt av æren også. For så mye gratis reklame man kan få der er jo en gave i seg selv! Det er jo rett og slett helt genialt, ja både Facebook og Twitter, og denne bloggen også (blogger.com) - alt det koster er litt av min tid. Tid er penger sies det - men har man ikke så mye penger er tid en fin investering det også.

Og det har også dukket opp det ene arkitekt oppdraget etter det andre, uten at jeg har løftet en finger for og få det. Morsomme og interessante ting for søte mennesker. (For det meste da, det er jo alltid noen unntak, men de prøver jeg og fortrenge og nekter og snakke om i dette innlegget)

Også skylder jeg vel stoff produsentene i USA en takk også. For det finnes jo så fantastisk mange og nydelige stoffer jeg ikke klarer og si nei til. Og når jeg først har fått stoffet i hus så må det jo lages noe fint og flott ut av det. - Og appropo få det i hus, takk svigerfar i California som er så behjelpelig og grei med sending av varer.

Konklusjonen og sannheten om hvordan dette gikk til er altså: Jeg har ikke peiling, det bare skjedde av seg selv (+ ganske mange timer jobbing tidlig og sent) Men de timene føles for det meste bare som kos og moro, ikke jobbing - og det er helt sant!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar