...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

torsdag 8. juli 2010

Home alone 1, 2 and 3

For første gang skulle jeg være alene hjemme, og det til og med i hele 3 netter. Ja jeg HAR vært alene før. Men ikke i huset vårt på Kampen.

Etter en periode med bedre halvdel utkalt til tjeneste i Saudi Arabia (arkitekt tjeneste altså...) og sommerferie for gutta var det fint lite jeg hadde fått gjort i det siste. Velsignet være snille og hjelpsome besteforeldre! Så nå skulle det jobbes!

Home alone 1: Det første som røyk var måltidene. Rutiner hva er det for noe? Jeg kan spise når det passer meg! Og en - måltidserstatnings bar - er jo nettopp det, så det funker. Og mye ble gjort på dagden første dagen...

 Nintento DS bags for beskyttelse for lekene til kidsa
iPad sleevesfor å beskytte lekene til de store kidsa....

Home alone 2: Oisann, viste ikke engang at jeg kunne sove til kl 12 lenger! Jobbe, jobbe, jobbe! Sushi avtale for middag. Kaffe i solen etterpå. Skal hjem og jobbe litt etterpå så det gjør vel ingenting å drikke kaffe litt sent...? Pling! Jobbe til 2, får ikke sove, får  ikke sove. Lese litt, får ikke sove, prøve en av guttas seng, kanskje den føles bedre.....prøve enda seng til....kl 5.30 nå står jeg opp!

 Bags for the beeach

Home alone 3:  Jobbe, jobbe, jobbe. Kl 9.30. Jammen meg søvning gitt. Får ta en lur. 2 timer senere er det opp å jobbe litt til. Skulle gått ut en tur....utsetter det. Skulle spist........

"Aldri rot i min veske mer pung"

2 1/2 dag på egenhånd: Jeg har sluttet å gå ut. Muligens jeg rekker og snike meg ned til postkassa. Jeg spiser til høyst uregelmessige tider og ofte "feil" ting til "feil" tid. Sjokoladekake til frokost, banan til middag....Jeg har vondt i hodet og er i sår i øynene av alt for lite søvn. Naboene som også er hjemme og jobber uten mann og barn er den eneste som holder meg nogenlunde flytende. Må jo prøve å virke litt normal overfor henne...

Jammen godt mannen kommer og redder meg fra meg selv i morgen!

2 kommentarer:

  1. Hei! Så fin blogg du har - også så mye fint du syr:) Masse fine stoffer og mye kreativitet! Artig å kikke inn her!
    Hilsen venninna til Tone ;)

    SvarSlett
  2. Takk Tina f, så hyggelig - nå ble jeg glad!

    SvarSlett