...en del av et kreativ arbeidstudio og en nydelig liten butikk som heter STUDIO KAMPEN, Sonsgt.7, 0654 Oslo, Tlf. 97 72 46 59 Åpningstider: tor & fre 11-18 lør 11-17 søn 12-16

fredag 25. desember 2009

Juleanger og annen julemoro

Som vandelig sitter jeg nå her stappa som en julepølse 1.juledag. Nok er nok er ikke vårt motto i jula. Neste år burde jeg boikotte hele jula for min egen helses skyld. Men barna gjør jo at det fremdeles er verdt det!


Amerikanske og Britiske flagg er årets tilskudd på juletreet.  Norske flagg er der allerede fra før. Så da har vi dekket alle statsborgerskapene som vandeligvis omkranser juletreet vårt på juleaften.



Arkitekten og hans asistent står for reisingen av årets siste byggverk.



Hvit jul i år - hurra!


Kaptein Sabeltann er ikke redd for julenissen!



2 kommentarer:

  1. herlig julefeiring!
    hilsen åse

    SvarSlett
  2. og nå klarte jeg endelig å legge inn kommentar! nå venter jeg bare spent på neste innlegg!
    åse

    SvarSlett